Članstvo u Mikra porodici

Članstvo u Mikra porodici svim klijentica omogućuje niz pogodnosti koje se svake godine unapređuju. Članstvo u Mikra porodica pruža:

  • Brz i efikasan pristup finansijskim sredstvima za potrebe biznisa i domaćinstva
  • Učešće u nagradnim igrama
  • Prigodni pokloni za proslavu 8. marta i Novu godinu
  • Povremene edukacije za članove Mikra porodice
  • Savjetovanje na temu mogućnosti unapređenja poslovanja biznisa

Najčešći biznisi kojim se bave članice Mikra porodice su:
Mala Poljoprivreda:

  • Stočarstvo
  • Peradarstvo
  • Voće i povrće
  • Plastenička proizvodnja

Mala proizvodnja:

  • Ručni radovi: Vez, heklanje i štrikanje
  • Proizvosnja kolači (poslastičar)
  • Izrada bižuterije i nakita

Trgovina:

  • Butik
  • Trgovina robom široke potrošnje i piljara
  • Kozmetički preparati

Usluge:

  • Frizer
  • Krojačica
  • Kozmetičar
  • Dječiji vrtić (igraonica)

Ko može biti klijent MKF Mikre:

MKF Mikra pruža finansijske usluge pretežito ženama, mikropoduzetnicama koje posjeduju vlastite biznise (prihodovnu djelatnost) i obavljaju sljedeće poslovne aktivnosti: mala poljoprivreda, proizvodnja malog obima, trgovina i usluge. MKF Mikra se opredjelila za finansiranje pretežno žena, posebno onih sa najnižim primanjima, želeći na ovaj način povećati udio žena u mikropoduzetništvu, te ih putem usluga finansiranja ohrabriti u njihovim poslovnim aktivnostima i planovima da vlastitim radom ostvare veće prihode čime bi svoju porodicu učinile stabilnijom i jačom.

Članovi Mikra porodice mogu biti fizička lica sa slijedećim karakteristikama:

  • pretežito žene, mikropoduzetnice, koje nisu početnice u svojoj poslovnoj aktivnosti
  • svih nacionalnosti, stalno nastanjene i državljanke BiH
  • ne mlađe od 18 godina i ne starije od 65 godina ili do dobi do koje su radno sposobne i
  • koje imaju limitiran pristup konvencionalnim izvorima finansiranja

Od 2012. godine korisnici kredita mogu biti i muškaraci uz ograničeno procentualno učešće u ukupnom broju klijenata. Želja je bila prevenirati mogući osjećaj isključenosti muških klijenata koji žele korsititi naše usluge a u isto vrijeme zadržati naš operativni fokus i provođenje misije sa dominantnim usluživanjem žeskih klijenata.